2015. október 30., péntek

Rossmann rendelés



Nem tudom hányadjára rendeltem már a Rossmann webshopból, de most jutottam oda, hogy leírjam a tapasztalataimat.
A webshop használata nagyon egyszerű, lévén magyar nyelvű. A szállítási díj attól függően változik, hogy mekkora összegben rendel az ember, tizenkétezer forint felett ingyenes a szállítás. Jelenleg három módon lehet kérni a csomagot, Mol postapontra, postán maradó csomagként és házhoz szállítva. Postán és postaponton 10 napig őrzik meg a csomagokat. Az első két lehetőség azoknak kedvez, akik ritkán vannak otthon, a házhoz szállítás nyilván azoknak jó, akik otthon vannak. Fizetni simán bankkártyával, PayPallal vagy utánvétellel lehet, az utánvétes vásárlásért nem számítanak fel pluszköltséget.

Nézzük, hogy én miket rendeltem a mostani csomagomban:
Tápszer. Francinak egy idő után észrevettük, hogy nem elég a használt, Lactogen Harmony tápszer, így váltottunk 2-es tápszerre. Mivel egy doboz Lactogen csak 900 forint volt, ezért hasonló árkategóriában keresgéltünk, így esett a választásunk a Rossmann saját márkás, Babydream 2-es tápszerére. Szerencsére azonnal bevált, és 1199 Ft-os árával az egyik legolcsóbb tápszer ebben a kategóriában.
Tejpép. Mivel 3 étkezést kiváltottunk, lassan a vacsorát szeretném kiváltani Francinál, így a választásom egyrészt a Milupa Szép álmokat! kekszes tejpépére esett, de rendeltem a Babydream Jó éjszakát! banános-grízes tejpépből is egyet, hátha az ízlik neki jobban.
Fogkefe. Nagyon meglepődtem! A képen úgy tűnt, hogy mindegyik tanulófogkefe olyan fogkefe szerű, tehát van egy alap, amin szilikon szálak vagy sörték vannak, de nem így van. A szettben megtalálható egy sima fogkefe, egy fogkefe, aminek szilikon sörtéi vannak, és egy olyan, fogzást könnyítő rágóka szerű, aminek a végén egy gumó van, és 4 oldalán különböző méretű, szilikon fogacskák állnak ki, ezzel segítve az íny fájdalmát.
Bébiétel. Kezdek átállni arra, hogy mindent én főzzek, ezért most csak öt bébiételt rendeltem, két Hamé márkájút, egy Babydreamest és két Kecskemétit. A Hamé és a Kecskeméti is, bár kettőt rendeltem, ugyanolyan ízűek.
Karácsonyi Axe csomag. Ezt a férjemnek rendeltem, de nem karácsonyra, csak úgy. Főként azért rendeltem meg, mert a csomag tartalmaz egy hordozható mobiltöltőt is. Kíváncsi vagyok, hogy fog funkcionálni.
Karácsonyi Fa csomag. Ezt anyósomnak rendeltem, nagyon gyönyörű a csomagolása, szerintem bármilyen alkalomra megfelelő ajándék lehet. Ő ezt éppen szülinapjára fogja kapni.
Ajakápoló. Az Isana ajakápolók egyik nagy előnye, hogy nagyon olcsók, de ugyanakkor hidratálnak is. Főleg a hidegben, én szeretek valamit felvinni az ajkaimra a rúzs vagy a szájfény alá, vagy ezek helyett, hogy egy kis plusz hidratáltságot adjak az ajkaimnak. Ennek az ajakápolónak a másik nagy előnye az illata, nagyon kellemes. Ebből is kettő landolt a virtuális kosaramban, mindkettő az anyósomé lesz.

Most ezeket rendeltem. A következő bejegyzésben a Joy napos wishlistemet mutatom meg Nektek.

Ti rendeltetek valaha a Rossmann webshopról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése