2015. június 12., péntek

Mommy Mia box

Régóta nézegettem már blogokon és Youtube csatornákon a különböző boxokat. Lassan már számon sem lehet tartani őket, annyi féle van. A legismertebb talán a Pixibox, ami különböző sminktermékeket tartalmaz valamint szépségápolási termékek is találhatóak benne. Eddig nem igen hoztak lázba ezek a boxok, bár mindig élvezettel néztem az úgynevezett unboxing videókat. Aztán Instagramon láttam egy lánynál egy „Bögrébe baba” fotót, és ott egy kommentet, hogy a Mommy Mia Facebook oldalán nyerni is lehet. Így akadtam erre a közösségre, és láttam, hogy hamarosan ők is előrukkolnak egy dobozzal. Nem is volt kérdés, hogy ezt a dobozt viszont megrendelem.


Maga a box 4870 forint, ez tartalmazza a csomagolási és szállítási költségeket is. A dobozban összesen 6 darab termék található, valamint kuponok a dobozt támogató márkáktól. A box nagyon exkluzív hatást keltett a kis masnival, amivel át lett kötve. A teteje fehér, rajta türkizzöld logóval, az alja pedig türkizzöld. A doboz legalján található a Mommy Mia honlapja. Három babáknak és három mamáknak való terméket tartalmaz, így mindkét fél jól jár vele. Az első box kulcsszavai: natúrkozmetikum, egészség, lakberendezés, konyha, játék.



Nézzük, hogy melyik kulcsszóhoz milyen termék tartozott.

Natúrkozmetikum

Mamának: Coconutoil Cosmetics golyós dezodor (dobozonként változik). Az enyém levendula illatú.

50 ml-es teljes kiszerelésű termékről van szó, ami kizárólag természetes összetevőket tartalmaz. Ugye a Coconutoil termékek alapja a bio kókuszolaj, ami ebben a termékben is megtalálható. Sajnos a szállítás során az én dezodoromból kifolyt egy kis olaj, így az egész csomagolása ragadt, de hát 30 fok van, reggel 7 körül indult a futár, én pedig 2kor kaptam meg a csomagom. Nagyon jó illata van, teljesen átható levendulás illat, rögtön bekentem magam vele, és még mindig érzem az illatát.

Nem olyan régen kaptam ajándékba egy Original fajtájú ajakbalzsamot, így a márka már nem ismeretlen számomra, első benyomásként ebben a dezodorban sem csalódtam.



Babának: Olivia Natural HabBaba, kímélő szappan kisbabáknak

Ismét egy teljes kiszerelésű termék. Shea vajat, kókusz olajat és extra szűz olíva olajat tartalmaz. Nagyon jó illata van, én jobban kiérzem belőle az olíva olajat, mint más összetevőt.



Egészség

Babának: BioGaia Protectis Baby csepp

Szintén teljes kiszerelésű termék, ami segít megoldani a hasfájást, székrekedést és a bukást, valamit alkalmazható hasmenés esetén is. Lactobacillus reuterit tartalmaz, ami egyébként természetesen is jelen van az ember szervezetében. Ez az, aminek a legjobban örültem, hiszen Franciska néha hasfájós, és így nem tudok mit bevetni. Remélem, ez megoldja a gondjainkat.



Lakberendezés

Mamának: A Mi Otthonunk magazin

Még nem lapoztam bele, de mivel rendszeresen bújom az internetet itthoni, lakberendezési inspirációk miatt, így remélem ebben is találok pár hasznos tippet.



Konyha

Mamának: Karcsi Papírboltja – Cupcake & Muffin pöttyös mintás dekor papír

Nagyon cuki sötétbézs/világosbarna változatot kaptam, és ahogy Instagramon nézegettem, mindenkinek más színű volt benne. Sajnos nem tudok sütni, így ez elajándékozásra fog kerülni, egy barátnőmnek, aki viszont nagyon sokszor süt mindenféle finomat.



Játék

Babának: ludoshka pöttyös/csíkos textil elefánt

Csak így, kisbetűvel. Kézzel készült textil játék, de egyáltalán nem látszik az összerakáson, hogy kézzel készítették, nagyon profin van megoldva. Franciska imádja már most. Az ormány és a farok rész kisbabáknak is könnyen megfogható.



Kuponok

Három kupon is járt a boxhoz, egy ötszáz forint értékű Olivia Naturals kupon 3000 forint fölötti vásárlás esetén, egy 10%-os kupon a Coconutoil Cosmetics webshopjába, végül pedig egy 30% előfizetési kedvezmény A Mi Otthonunk magazinra.

Összességében egy jól sikerült boxot kaptunk 5000 forint alatt. Kis kutatással kiszámoltam, hogy a doboz termékeinek összértéke bőven meghaladja ezt az árat. Személy szerint ha csak a BioGaia cseppeket nézem, már teljesen megérte megrendelnem ezt a dobozt.

Ti megrendeltétek? Ha igen, tetszett?

Linkek a dobozban található termékekhez:

http://www.mommymia.hu/

http://coconutoilcosmetics.com/

http://www.olivianatural.hu/

http://www.biogaia.hu/

http://amiotthonunk.hu/

http://karcsipapir.hu/

https://ludoshka.wordpress.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése